| |
red.sun | 09.12.2024 21:25:25 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 253 #8233042 Od: 2023-3-14
| Prowadzę małą firmę i zastanawiam się nad zatrudnieniem specjalistów do obsługi moich social mediów. Znalazłam firmę https://www.cleveragency.pl/obsluga-social-media i chciałabym wiedzieć, czy ktoś z Was miał z nimi doświadczenie? Jakie efekty przyniosła współpraca z nimi? Szukam czegoś, co pomoże mi poprawić obecność w internecie. |
| |
Electra | 09.09.2025 11:14:19 |

 |
|
| |
senger.scottie | 11.12.2024 14:10:34 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja:: Żywiec
Posty: 7 #8233632 Od: 2024-12-11
| Zdecydowanie warto szkolić się w tym zakresie! |
| |
abigayle74 | 23.05.2025 18:47:24 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja:: Warszawa
Posty: 4 #8277850 Od: 2025-5-23
| Ostatnio widzę coraz więcej ofert udziału w webinarach – zarówno edukacyjnych, jak i sprzedażowych. Zastanawiam się, czy rzeczywiście warto w nich brać udział? Czy są równie efektywne jak szkolenia stacjonarne? Jakie macie doświadczenia? Dajcie też znać, czy warto się sugerować tym artykułem - https://www.getresponse.pl/blog/jak-stworzyc-swoj-pierwszy-webinar |
| |
Nomiskolanen33 | 26.05.2025 19:01:09 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #8278508 Od: 2025-5-26
| Prawdopodobnie jest to jedno z lepszych wyjść w tej sytuacji. |
| |
koch.corbin | 24.06.2025 14:32:40 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja:: Poznań
Posty: 4 #8286878 Od: 2023-7-4
| A pozycjonowanie produktu? Czy ktoś z Was korzysta? O takiej opcji przeczytałam tutaj na NextGen - https://nextgengroup.pl/. Celem pozycjonowania jest zbudowanie jasnego wizerunku produktu, który odpowiada na konkretne potrzeby wybranej grupy klientów. Przykład: jedna marka pozycjonuje swój samochód jako "bezpieczny dla rodziny", inna jako "sportowy i dynamiczny" – mimo że oba auta mogą mieć podobne funkcje. |
| |
camille31 | 26.06.2025 22:09:45 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja:: Warszawa
Posty: 4 #8287810 Od: 2025-6-26
| Warto popytać o opinie – dobre wsparcie w social mediach potrafi zrobić dużą różnicę. |
| |
king87 | 27.08.2025 18:23:46 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja:: Żywiec
Posty: 6 #8307061 Od: 2025-4-1
| Droga do budowy zaangażowanej w markę społeczności tkwi w poprawnym segmentowaniu odbiorców z uwzględnieniem ich zachowań, oczekiwań czy historii zakupowej, a także w automatyzacji komunikacji. Dzięki tym zabiegom możesz np. wysłać adresowany mail do osób, które przeglądały konkretny produkt lub nie odwiedzały strony od dłuższego czasu. Co sądzicie o takim rozwiązaniu - https://www.olsztyn.com.pl/artykul,jak-zbudowac-spolecznosc-wokol-swojej-marki,44551.html? |
| |
figa | 05.09.2025 10:52:10 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 527 #8309997 Od: 2017-1-27
| Skuteczna komunikacja marketingowa wymaga używania narzędzi, które trafiają w emocje odbiorców. Interesującą opcją jest https://rewelacyjny.pl/co-to-jest-film-wizerunkowy/ film wizerunkowy, dzięki któremu firma może pokazać się z najlepszej strony. Tego rodzaju materiał zwiększa rozpoznawalność marki i wspiera działania promocyjne. To wartościowa inwestycja w rozwój biznesu
|
| |
Electra | 09.09.2025 11:14:19 |

 |
|